Thursday, August 5, 2010

Isteri Raul sokong suami diusir balik


JAKARTA - Isteri ahli perniagaan Raul Lemos dari Timor Leste, Sechah Salem Sagram menyambut baik desakan sebuah badan bebas tempatan yang mahu pihak berkuasa imigresen Indonesia menghantar pulang suaminya balik ke Timor Leste kerana bercium dengan penyanyi Krisdayanti di sebuah restoran, lapor sebuah akhbar semalam.

Sechah yang turut dikenali sebagai Ata berkata, desakan pertubuhan yang dikenali sebagai Pemantau Polis Indonesia itu yang mahu Raul diusir adalah wajar kerana suaminya bersikap tidak bermoral apabila mencium kekasihnya di tempat awam.

Adegan yang dianggap mempunyai unsur-unsur pornografi itu dilakukan di hadapan sekumpulan petugas media yang membuat liputan semasa sidang akhbar penyanyi itu diadakan di sebuah restoran mewah pada 22 Julai lalu.

"Ya, memang wajar (suaminya diusir) kerana ia (perbuatan mencium itu) dibuat dengan sengaja walaupun dia (Raul) mendakwa perbuatan tersebut tidak disengajakan," katanya dengan nada kesal ketika ditemui di ibu pejabat polis Metro Jaya di sini semalam. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Islamic Greeting Card