Monday, August 2, 2010

Hubungan terlarang aktres remaja

TERKEJUT badak  mendengar cerita seorang teman  mengenai seorang aktres remaja popular ini. Dia sememangnya dikenali dengan watak gadis baik-baik atau kampung dalam kebanyakan drama yang dijayakan.

Bagaimanapun, watak baiknya hanya tinggal di kaca televisyen sahaja kerana aktres remaja ini yang pernah digosipkan bersama seorang artis lelaki sebenarnya menjalinkan hubungan terlarang bersama abangnya sendiri.

Perkara itu dilihat sendiri oleh teman  yang kebetulan berada di tempat kejadian dan menyaksikan mereka berdua saling berpelukan dan berkucupan.

"Aku tak sangka langsung aktres remaja itu berkelakuan sedemikian rupa. Aku ingatkan hubungan rapat antara dia dan abangnya seperti hubungan adik-beradik yang lain walaupun aku perasan yang rapat mereka agak lain macam sahaja.

"Rasanya ibu bapa mereka tidak tahu kerana kedua-dua mereka sudah tinggal sendiri, maklumlah anak orang kaya. Aku harap mereka cepat-cepatlah berubah," kata teman  lagi.

Aduh! Hubungan macam itu pun ada ke? hamba nak nasihatkan aktres remaja itu supaya sedar bahawa perbuatannya itu salah. Dalam banyak-banyak orang kenapalah abang sendiri yang dicintainya?

Tetapi hamba tidak tahulah pula sama ada mereka ini adik-beradik kandung atau sebaliknya. Ermmm...hanya mereka dan keluarga mereka sahaja yang tahu.

No comments:

Post a Comment

Islamic Greeting Card