Thursday, July 29, 2010

Gambar Krisdayanti bercium dengan Raul Lemos


KRISDAYANTI yang sebelum ini menafikan hubungan terlarangnya dengan Raul Lemos telah mengemparkan dunia hiburan Indonesia baru-baru ni.. dengan selambanya Krisdayanti mencium mulut dengan Raul Lemos yang sebelum ini dikatakan menjadi punca keretakan rumah tangga Krisdayanti dan Anang.. Krisdayanti dan Raul Lemos yang bercium di sidang media Radio Dalam dikatakan tanpa segan silu mengulangi ciuman itu apabila diminta oleh pihak media..


Ciuman yang disahkan haram tu terjadi semasa Raul sedang agak emosi menceritakan kepada media mengenai apa yang terjadi dan dengan manjanya Krisdayanti mencubit pipinya dan terus mencium di bibir Raul.. Para media yang terkejut dengan tindakan Krisdayanti tu menyuruh Krisdayanti mengulangi ciuman tu lagi.. dan percaya atau tidak.. tanpa perasaan bersalah Krisdayanti dengan selambanya mencium Raul sekali lagi sambil gambarnya dirakam oleh pihak media di Indonesia..

MyGosip harap Krisdayanti sedar apa yang dia lakukan ni sememangnya salah disisi agama.. Macam mana lah perasaan anak-anak dia kan.. Apa-apa pun.. jom kita layan gambar Krisdayanti bercium dengan Raul Lemos nie… ish ish ish…

 Selamba aje muka dua orang ni kan?


No comments:

Post a Comment

Islamic Greeting Card